Pages

Saturday 30 July 2011

Pengurusan bertambah baik dan Produk baru i-series !!!!!

Assalamualaikum,

Seperti biasa, hari ke hari Public Gold berusaha keras untuk mencuba sesuatu yang dapat meningkatkan kestabilan perniagaan mereka. Kalau sebelum ini, saya pernah ceritakan tentang borang customer/borang dealer baru yang mana tidak boleh di download tetapi perlulah mengambilnya dari mana2 branch atau HQ Public Gold, sebenarnya, perkara ini memang agak merumitkan kita tetapi tujuan ianya dibuat sedemikian adalah untuk mematuhi akta yang dikeluarkan oleh bank negara.





Jadi, secara logik akalnya, mereka yang telah memiliki satu sistem pengurusan baik dari segi promosinya, tempahannya, belian dan jualan semula emas yang sistematik dan juga mempunyai visi yang akan sentiasa cuba untuk terus maju menyebabkan saya terus setia dengan produk keluaran Public Gold. Buat pa nak cari company yang masih belum kukuh jika nak buat perniagaan betul tak???


PRODUK BARU PUBLIC GOLD
KELEBIHAN

-Nilai susut/spread 10% jika jual balik pada DEALER/PUBLIC GOLD..Amat menguntungkan!! jika dibandingkan dengan barang kemas keluaran syarikat lain!!!! Kalau syarikat lain, boleh tanya diorang la..kalau kita nak juai balik emas tu..diorang akan tolak nilai susut/spread dalam 20-40%..ruginyeeee..takleh melabur la camni..

-barang kemas ni, nak pakai boleh nak melabur pon boleh sebabnya perbezaan harga jual dan belinya adalah sekitar 10%..

-masa yang sesuai untuk beli hadiah kat isteri ke tunang ke..takpon beli untuk diri sendiri tapi untuk org lelaki beli simpan la..buat rolling. Boleh buat rolling sebab barang kemas ni boleh dipajak dimana2 ar-rahnu.!! jadi tak perlu susah2 nak pikir kat mana la nak pajak

So, tunggu apa lagi?? Jom beli seutas atau berutas-utas.. hehehehe…


ok la..kalau nak beli barang kemas ni, boleh hubungi mana-mana agen saya berhampiran anda ataupun boleh call saya terus (29jam)..hehehe...komitmen saya kepada anda 29jam sehari...

Sekian, assalamualaikum..

No comments:

Post a Comment